Kako podnijeti zahtjev za pristup informacijama
Zahtjev 
za pristup informacijama podnosi se u pismenoj formi.
Zahtjev 
mora da sadrži dovoljno podataka o obliku, odnosno prirodi informacije kako bi 
se omogućilo da davalac informacije (ovaj sud) uz razuman napor traženu 
informaciju pronađe i stavi na uvid. 
Zahtjev 
za davanje informacije mora biti potpisan od osobe koja istu zahtjeva, sa tačnom 
adresom prebivališta.
Zahtjev 
se predaje u pisarnici ovog suda u kancelariji broj 2, a obrazac zahtjeva za 
pristup informacijama se može preuzeti u pisarnici ili putem web 
portala.
Zahtjev 
koji se odnosi na ličnu informaciju podnosioca zahtjeva, pored prethodno 
navedenih podataka i uslova, može podnijeti samo fizičko lice na koje se zahtjev 
odnosi, odnosno njegov zakonski zastupnik ili lice koje je podnosilac zahtjeva 
opunomoćio za pristup informaciji.
Ako 
zahtjev podnese fizičko lice na koje se zahtjev odnosi, to lice je dužno da 
potpiše zahtjev i pokaže propisanu ličnu ispravu sa fotografijom, dokaz o 
zakonskom zastupanju, odnosno punomoć, kao i kopiju lične isprave podnosioca 
zahtjeva.

